ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΠΛΑΤΩΝΟΣ ΒΙΝΤΕΟ

Δευτέρα, 6 Οκτωβρίου 2014

Γιατι ο Απολλωνας και γιατι ο Ιησους. . .


Τιποτα δεν ειναι τυχαιο γιατι η αληθεια ειναι μια. Για να ειπωθει απο καποιον η αληθεια, σημαινει οτι πρεπει αυτος, να ειναι ειλικρινης. Ετυμολογια της λεξης ειλικρινεια απο το ειλι που σημαινει ηλιος αυτο που δινει φως αρα αποκαλυπτει την αληθεια τη πραγματικοτητα. το φως σε βγαζει απο τη πλανη απο την απατη απο την ατιμια απο την ανηθικοτητα απο καθε τι κρυψινους . Χαραχτηριστικα της ειλικρινειας ειναι η απλοτητα η ευθυτητα η ηθικοτητα η τιμιοτητα η καθαροτητα .

Θα εξηγησω ομως γιατι ειναι αυτα τα χαραχτηριστικα και οχι καποια αλλα. Το να εχει καποιος απλοτητα, σημαινει να μην εχει πολλαπλοτητα, γιατι αν εχει πολλαπλοτητα τοτε εχει συνθέσει, εχει επεμβει και το εχει κανει συνθετο, γιατι πολλαπλο σημαινει κατι το συνθετο. Εαν παραμεινει με απλοτητα, παει να πει οτι ετσι ειναι τα πραγματα, δε παρεμβαινει και ετσι θα ειπωθουν, χωρις σκευωριες η αλλοιωσεις, χωρις να συνθετει κατι αλλο απο αυτο που ειναι, εντελει ειναι ειλικρινης ακριβως επειδη εχει απλοτητα. Το να εισαι τιμιος σημαινει, οτι αυτο που εχεις να πεις θα το πεις ετσι οπως ειναι, χωρις να το κανεις πολλαπλο, δηλαδη χωρις να το συνθέσεις, γιατι εαν το συνθέσεις σημαινει οτι το αλλαζεις και το παραποιεις εσκεμενα, προβαλλοντας στο τελος ενα ψεμα. Ειναι ψεμα γιατι περιεχει μεσα του τη πλανη, αφου πλανη ειναι οτι παραποιει παραλλάσει το κανει πολλαπλο μπερδεμενο το αλλοιωνει και εντέλει δημιουργει κατι αλλο απο αυτο που ηταν, αρα προβαλλει μία πλανη, αρα κατι το αναληθες, το ανεντιμο, το ανηθικο. Οταν καποιος εχει ευθυτητα, σημαινει οτι αυτα που συμβαινουν τα λεει ευθεως, χωρις να παρεκλινει, χωρις δολο, χωρις υπουλες σκεψεις, χωρις να διαστρευλωνει την αληθεια. Λεει αυτο που ειναι και οχι κατι αλλο που δεν ειναι. Ευθητητα, τιμιοτητα, απλοτητα ειναι ειλικρινεια, ενω η μη ευθυτητα η ανηθικοτητα, η ατιμια, η μη απλοτητα ειναι ψευδος.
Οι αρχαιοι ομιλουσαν για ενα υπερτατο δημιουργο και ολοι οι γνωστοι θεοι του δωδεκαθεου και αλλοι, ειναι δημιουργηματα του Θεου δημιουργου, για να δημιουργησουν με τη σειρα τους το κοσμο και οπου μεσω των μυθων, εμφανιζονται σε εμας οι θεικες τους δυναμεις, οι θεικες αυτες ενεργειες, που δημιουργουνται απο το Ωον, οπως μας λεει και ο Ορφεας, αλλα και οπως το Ωον αναγραφεται στις αγιογραφιες του Ιησου Χριστου πανω απο το κεφαλι του.

Χωρις να παρω το μερος της αρχαιας ελληνικης αντιληψης οπως μας παραθετουν τα πιστευω των μεγαλων φιλοσοφων για το Εν, το Ωον, το θεο δημιουργο, το παντοκρατωρα, αλλα ουτε και το πιστευω της ορθοδοξιας για τον Ενα και μοναδικο Θεο, δημιουργο του κοσμου και φυσικα και τον Ιησου Χριστο ως ο απεσταλμενος Υιος Του Θεου και ο Λογος Του και ως το φως το αληθινον, ξαναλεγοντας πως απεικονιζεται με το Ωον πανω απο το κεφαλι του, για το οποιο ομιλουσε ο Oρφεας στους υμνους του, περιπου 1000 χρονια πριν, παρατηρω πως υπαρχει μεγαλη ομοιοτητα με τις δυο αυτες αντιληψεις περι Θεου δημιουργου. 
Θα μπορουσαμε να πουμε οτι εφοσον περιμενει η εκκλησια μια δευτερα παρουσια, δηλαδη μια μετενσαρκωση του Ιησου χριστου, τοτε εφοσον και οι αρχαιοι πιστευαν στην μετενσαρκωση των ψυχων, παρατηρουμε αλλη μια πολυ σημαντικη ομοιοτητα, η οποια ειναι η ενσαρκωση και αυτο δε μπορουμε να το παραβλεψουμε ετσι απλα. Ακομα απο τη βιβλιογραφια του βιβλιου και απο τις πληροφοριες που μας δινονται, γραφεται πως ο Απολλωνας οντας και θεος της μαντικης, ειχε προβλεψει την ελευση του Ιησου Χριστου και της δευτερας παρουσιας. 
Αν οι αρχαιοι πιστευαν στην μετεμψυχωση και την μετενσαρκωση και πιστευει το ιδιο και η θρησκεια, μεσω της δευτερας παρουσιας που αναμενουν απο τον μετενσαρκωμενο Ιησου Χριστο, ειναι επισης μια ομοιοτητα που δε μπορει να υποτιμηθει, ουτε ομως το γεγονος οτι ομιλουν για ενα δημιουργο και τον ονομαζουν Ωον και παντοκρατωρα. Ο Απλλωνας και ο Χριστος ειναι εκεινοι που φωτιζουν και αυτο που φωτιζεται ειναι αυτο που δε μενει στο σκοτος, η στη πλανη, αλλα ειναι αληθινο αυτούσιο, πραγματικο, απειραχτο, ασπιλο και χαραχτηριζεται απο τη καθαροτητα, τη διαυγεια, την ειλικρινια. Η ειλικρινεια ειναι μερος της αληθειας, γιατι η αληθεια ειναι φως και γιατι η ειλι-κρινεια ειπαμε οτι σημαινει φως. 
Και αυτα τα πνευματα, αυτες οι ψυχες, αυτες οι δυο ενσαρκωμενες οντοτητες, ειτε ειναι ο Απολλωνας ο ιδιος ο Ιησους, ειτε ειναι δυο ξεχωριστα προσωπα και οχι τα ιδια, μα παλι ειναι δυο ειλικρινη πνευματα, φωτεινα, που μας αποκαλυπτουν την αληθεια. 
Ασ μη κολαμε να αποδειξουμε εαν ηταν η δεν ηταν τα ιδια αυτα προσωπα, αλλα να διδαχτουμε απο τις γνωσεις τους και τις αποκαλυψεις τους. Ασ δουμε πιο βαθια τα νοηματα που αφηνουν ολες αυτες οι ιστορικες πραγματικοτητες και ασ μην κρινουμε επιφανειακα επειδη δε βλεπουν τα ματια μας, αλλα να προσπαθησουμε να δουμε με τα ματια του νου και της ψυχης μας, οπως εβλεπαν και οι αρχαιοι μας και ο Ιησους και ο Γκαντι και οι Γεροντες στα μοναστηρια και οι μοναχοι στο θιβετ, οι γκουρου και οποιοι αλλοι φωτισμενοι περασαν απο το πλανητη τουτο... Νηρεας Ελλην

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.