ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΠΛΑΤΩΝΟΣ ΒΙΝΤΕΟ

Πέμπτη, 29 Οκτωβρίου 2015

Πράνα - Ο άγνωστος αιθερικός μας κόσμος



Το αστρικό σώμα καθώς και το φυσικό τροφοδοτούνται από την Πράνα...

...Σύμφωνα με τις φιλοσοφίες των Ινδών, όλο το Σύμπαν είναι σύνθεση δύο παραγόντων. Ο πρώτος παράγοντας λέγεται Ακάσα (Akasha). Υπάρχει παντού και διαπερνά τα πάντα. Όλα όσα έχουν μορφή, όλα όσα δημιουργούνται από μια σύνθεση παράγονται από τον Ακάσα. Από τον Ακάσα προέρχεται ο αέρας, τα στερεά, τα υγρά, ο ήλιος, η γη, η σελήνη, τα άστρα, οι κομήτες. Από τον Ακάσα δημιουργείται το ανθρώπινο σώμα, το σώμα των ζώων, τα φυτά, όλες οι μορφές που βλέπουμε, όλα όσα υπάρχουν. Κάθε κύκλος δημιουργίας αρχίζει από

Τρίτη, 27 Οκτωβρίου 2015

Ο Κένταυρος Χείρων και η κληρονομιά του στην επίτευξη της αυτογνωσίας. Προνηθέας και Ηρακλής.



Τ μν ερημα θεν, πόλλωνος κα ρτέμιδος, γραι κα κύνες• δοσαν δ κα τίμησαν τούτ Χείρωνα δι δικαιότητα.
δ λαβν χάρη τ δώρ κα χρτο•
Έτσι ξεκινάει ο «Κυνηγετικός», το πρώτο εγχειρίδιο για το κυνήγι που γράφτηκε τον 5ο πχ αιώνα από τον Ξενοφών τον Αθηναίο. Σε ελεύθερη μετάφραση λέει:
«Τα κυνήγια και τα σκυλιά είναι δημιουργήματα των θεών, του Απόλλωνα και της Αρτέμιδος. Τα παραχώρησαν τιμώντας των Χείρωνα για την δικαιοσύνη του. Όταν εκείνος τα έλαβε, ευχαριστήθηκε με τη δωρεά και την αξιοποιούσε.»
Παρακάτω ο Ξενοφώντας αναφέρει αυτούς που θήτευσαν κοντά στον Χείρωνα και έγιναν μαθητές του «στα κυνήγια και σε άλλα καλά ζητήματα»....
Ο κένταυρος Χείρων, γιος του Κρόνου και της νύμφης Φιλύρας είναι μια σημαντική μορφή της ελληνικής μυθολογίας, τόσο για τη σχέση του με τη θεραπεία και άλλες υπό διαμόρφωση φυσικές επιστήμες του αρχαίου κόσμου, όσο και για τη σχέση του με τη διδασκαλία των ηρώων. Υβριδική μορφή (όταν ο Κρόνος, που είχε ερωτευτεί την Φιλύρα, έγινε αντιληπτός από την σύζυγό του Ρέα, μεταμορφώθηκε σε άλογο,και αυτή η μεταμόρφωση έδωσε στον Χείρωνα την διφυή του μορφή)

Ο Χείρων είναι ένας θεϊκός γόνος που δεν γνώρισε την μητρική φροντίδα ούτε το πατρικό ενδιαφέρον. Ο Κρόνος έφυγε μετά την ένωσή του με την Φιλύρα κι η Φιλύρα εγκατέλειψε το μωρό όταν είδε την δυσμορφία του και απογοητευμένη ζήτησε να μεταμορφωθεί σε δέντρο, την φιλύρα. 

Το μικρό παιδί περιφερόταν μόνο στα δάση του Πηλίου, όταν τον λυπήθηκε ο θεός Απόλλων κι έγινε θετός του πατέρας. Κοντά στον τρυφερό αυτόν θεό, ο Χείρωνας μεγάλωσε γνωρίζοντας την αγάπη, εκπαιδεύτηκε στην μουσική, στην θεραπεία, απέκτησε σοφία, το χάρισμα της προφητείας κι έγινε δάσκαλος ηρώων όπως του Ηρακλή, του Αχιλλέα, του Ορφέα, του Ιάσονα και του Πηλέα, του Αρισταίου αλλά και του Ασκληπιού.
 
Όπως όλοι οι κένταυροι και τα άλλα χιμαιρικά πλάσματα του μυθικού κόσμου, διακρίνεται από τους υπόλοιπους του είδους του για την προαιώνια σοφία που κατέχει. Παρουσιάζεται σε πολλούς μύθους, με σημαντικότερο αυτόν στον οποίο φέρεται να ήταν δάσκαλος του Αχιλλέα.

Παρασκευή, 23 Οκτωβρίου 2015

Η Επίφυση, «Έδρα της Ψυχής» Μπορείς να δείς νοητά μια εικόνα; Οτιδήποτε. Αν ναι, τότε έχεις υπόφυση.



Μπορείς να κρατήσεις την εικόνα και να «δράσεις» μέσα σε αυτήν, τότε ή υπόφυση είναι ενεργοποιημένη. 
Και ακόμα, αν βλέποντας ή ακούγοντας κάτι με τις αισθήσεις σου, μπορείς να κατανοείς την ουσία του χωρίς λόγια και αναλύσεις; Τότε έχεις ενεργοποιημένη και την Επίφυση.


Η Επίφυση, «Έδρα της Ψυχής»


Γράφει η Σοφία Βλάχου
Αυτό όμως που μας έχουν στερήσει κατά βάση, είναι η έκφραση της φαντασίας μας , η οποία αναπτύσσεται μόνο με την συνλειτουργία του συνειδητού με το υποσυνείδητο. 
Ο χώρος μέσα στον οποίο προβάλλετε είναι ΄ο Θάλαμος. 
Το μαγικό σημείο λοιπόν , αλλά και σημείο ανάπτυξης και έκφρασης της Φαντασίας, είτε μέσω του υπερφυσικού από την μια πλευρά με την επίδραση της Επίφυσης, είτε της υλικής πραγματικότητας από την άλλη μέσω της Υπόφυσης, βρίσκετε

Τετάρτη, 21 Οκτωβρίου 2015

Η "μαθητεία" του Ηρακλή...


    

Ο Ηρακλής στάθηκε μπροστά στο Δάσκαλο . Καταλάβαινε αόριστα ότι έμπαινε σε κρίση που θα προκαλούσε αλλαγή στην ομιλία,  τη στάση και το σχέδιο. Ο δάσκαλος τον κοίταζε, τον συμπαθούσε. “Το όνομά σου;” τον ρώτησε και περίμενε την απάντηση.

“Ηρακλής”, ήλθε η απάντηση. “Μου είπαν ότι σημαίνει το κλέος της Ήρας, η ακτινοβολία και η λάμψη της ψυχής. Τι είναι ψυχή, Δάσκαλε; Πες μου την αλήθεια.”

“Την δική σου την ψυχή θα την ανακαλύψεις κάνοντας το καθήκον σου και θα βρεις και θα ανακαλύψεις την φύση της, που είναι και δική σου. Ποιοι είναι οι γονείς σου; Πες μου, υιέ μου.”

“Ο Πατέρας μου είναι Θείος. Δεν τον γνωρίζω, αλλά μέσα μου γνωρίζω ότι είμαι υιός Του. Η μητέρα μου είναι γήινη. Τη γνωρίζω καλά και με έκανε αυτό που βλέπετε. Επίσης, Δάσκαλε της ζωής μου, είμαι δίδυμος. Υπάρχει και άλλος σαν εμένα. Τον γνωρίζω καλά, αν και δεν τον γνωρίζω. Ο ένας είναι γήινος, από πηλό, ο άλλος είναι υιός του Θεού.”

“Πώς εκπαιδεύτηκες, Ηρακλή, παιδί μου;

Σάββατο, 17 Οκτωβρίου 2015

Η καταγωγή των Ιουδαίων μέσα απο τον Πλούταρχο και την ελληνική γραμματεία.



Οι ανθρωποθυσίες της Κρόνιας λατρείας και η εγκατάστασή της στα (Ιερο)Σόλυμα

Στην αυγή της «επίσημης» καταγεγραμμένης ιστορίας (δηλ. περίπου στην τέταρτη χιλιετία π.Χ.) οι Έλληνες -αφού συνήλθαν από τις καταστροφές που τους προξένησε ο μεγάλος κατακλυσμός (ο οποίος εξαφάνισε στο βυθό του Αιγαίου τον εξελιγμένο πανάρχαιο Ελληνικό πολιτισμό της
Αιγηίδος)- εμφανίστηκαν ξανά στο προσκήνιο. Διοικητικό και πολιτισμικό κέντρο αναδείχθηκε τότε...
η Κρήτη, η οποία, στηριζόμενη στην ναυτική της υπεροπλία, επανένωσε μέσω των θαλασσίων οδών τους διεσπαρμένους σε Ευρώπη, Ασία και Β. Αφρική εναπομείναντες Έλληνες, δίνοντας ταυτόχρονα μέσω του εμπορίου την ευκαιρία για πολιτισμική αναγέννηση και των υπολοίπων λαών.
Ο ηγέτης της Κρήτης Μίνωας αναγνωρίστηκε πρώτος μεταξύ των

Ραδάμανθης

Γιος του Δία και της Ευρώπης, αδελφός του Σαρπηδόνα και του Μίνωα που του ανέθεσε την απονομή της δικαιοσύνης στις πόλεις με έδρα την Κνωσό - ο Τάλος επόπτευε στην ύπαιθρο. 
Τρεις ήταν οι βασικές του αρχές: α) είναι αθώος αυτός που χτυπά αμυνόμενος (αυτόν τον νόμο επικαλέστηκε ο Ηρακλής και αθωώθηκε για τον φόνο του δασκάλου του Λίνου με μια κιθάρα, γιατί εκείνος τον επέπληξε για τις επιδόσεις του)· β) να υφίσταται κανείς το κακό που έκανε· γ) να μην δίνονται όρκοι για ασήμαντα πράγματα.

Πέμπτη, 15 Οκτωβρίου 2015

Ο κριος συμβολίζει την ορμή Ο μύθος του Ηρακλή ''Τα άλογα του Διομήδη''.

Άραγε Υπάρχει Ζωή;  Μπορεί να μην Υπάρχει;

Σαν ένα βαρίδι το φυσικό μας Σώμα μας κρατά γειωμένους στη Γη.
Ο Νους μας όμως, μπορεί και ταξιδεύει μέσα στο Σύμπαν και προσπαθεί να συλλάβει, να κατανοήσει και να εξηγήσει, τι είναι αυτό που μας έλκει και μας προκαλεί να το γνωρίσουμε;
Από τη μια, η Μάνα μας Γη, στοργικά μας τρέφει και μας κρατά κοντά της και από την άλλη, ο ατίθασος Νους μας, θέλει να ταξιδέψει και να γνωρίζει τα μυστικά του Σύμπαντος. Από παλαιότερους χρόνους ο άνθρωπος ταξίδευε για να γνωρίσει τη Γη πάνω στην οποία ζει και εξελίσσεται, ως ένας γνήσιος τολμηρός εξερευνητής αντιμετωπίζοντας πολλούς κινδύνους.

Τώρα λοιπόν, νομίζοντας ότι ξέρουμε καλά τον πλανήτη μας και τους κατοίκους του, μια γνώση που απέχει πάρα πολύ από το να μπορούμε να ΅διαχειριστούμε σωστά την ύλη, επιθυμούμε να γνωρίσουμε το Σύμπαν. Ο ανθρώπινος νους βρίσκεται ανάμεσα σε δύο μαγνητικά πεδία, το ένα τον τραβά στο να αναπτύσσει

Παρασκευή, 2 Οκτωβρίου 2015

Η Μάχη Του Μαραθώνα . (Βιντεο)

Η έκπληξη των Περσών μετά από τη μάχη του Μαραθώνα, όταν προσπάθησαν να αιφνιδιάσουν την Αθήνα. Τους περίμεναν «9000 χιλ ασπίδες»





Στη μάχη του Μαραθώνα 10.000 κατάφρακτοι Ελληνες (9.000 Αθηναίοι και 1.000 Πλαταιείς), συνέτριψαν την τουλάχιστον υπερδιπλάσια περσική δύναμη των Δάτη και Αρταφέρνη.

Περίπου 6.000 Πέρσες έπεσαν στο πεδίο της μάχης.

Οι υπόλοιποι κατάφεραν να διασωθούν επιβιβαζόμενοι στα πλοία τους, που ναυλοχούσαν στον όρμο του Μαραθώνα.

Η ήττα των εισβολέων ήταν σοβαρή, αλλά όχι ολοκληρωτική.

Το περσικό εκστρατευτικό σώμα διατηρούσε το σύνολο σχεδόν του στόλου του άθικτο και ολόκληρο το ιππικό του, το οποίο δεν είχε εμπλακεί στη μάχη.

Επιπλέον, μεγάλο τμήμα του πεζικού παρέμενε αξιόμαχο αν και

"Η μουσική των ουρανίων σφαιρών" - 2500 χρόνια μετά η NASA δικαιώνει Πυθαγόρα και Πλάτωνα (Βίντεο - Κείμενο)


Ακούστε τους ήχους που παράγουν οι πλανήτες του ηλιακού μας συστήματος μέσα από τους ανιχνευτές των μη επανδρωμένων διαστημοπλοίων της NASA: Voyager I και II, οι οποίοι κατέγραψαν τα ηλεκτρομαγνητικά κύματα στο ''αθόρυβο'' κενό του διαστήματος.


Είναι μια συλλογή των πλανητικών εκπομπών ραδιοφωνικών σημάτων που κατεγράφησαν και μετατράπηκαν σε αρχεία ήχου.
Αυτή είναι η ''Μουσική των ουράνιων σφαιρών'', για την οποία (2500 χρόνια πριν η ΝΑΣΑ αποδείξει την ύπαρξη της Μουσικής στο Σύμπαν), μίλησε ο Πλάτων, ο οποίος ονόμαζε την μουσική ως την ομορφιά του Σύμπαντος - έλεγε επίσης ότι